8 service desk job offers in Oka, QC

1-8 of 8 jobs

Sort by
Profession
  • Support  4
  • Technical Support Specialist  4
Distance
Contract Type
  • Contract
  • Freelance
  • Internship
  • Per Diem
  • Permanent
  • Temporary
  • To be determined
  • Volunteer
Working hours
  • Full-time
  • Part-time
Experience
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salary
to
Publication date
  • Today  1
  • Within the last 7 days  8
  • Technical Support Specialist

    new Fed IT Oka, QC  +1 Location

    ...desk) to record, track and close incidents and user requests in a rigorous manner. Create and maintain a document repository including patches, installation...
    1 day ago in LifeworQ

    Report
  • Spécialiste du support technique

    Fed IT Oka, QC

    ...desk) pour enregistrer, suivre et clôturer les incidents et demandes des utilisateurs de manière rigoureuse. Créer et maintenir un référentiel documentaire...
    6 days ago in Jobrapido

    Report
  • (CPX-530) | Technical Support Specialist

    Fed IT Oka, QC

    ...desk) to record, track and close incidents and user requests in a rigorous manner. Create and maintain a document repository including patches, installation...
    7 days ago in Kitjob

    Report
  • Technical Support Specialist | (QOL-349)

    Fed IT Oka, QC

    ...desk) to record, track and close incidents and user requests in a rigorous manner. Create and maintain a document repository including patches, installation...
    6 days ago in Kitjob

    Report
  • [JLZ287] - Technical Support Specialist

    Fed IT Oka, QC

    ...desk) to record, track and close incidents and user requests in a rigorous manner. Create and maintain a document repository including patches, installation...
    6 days ago in Kitjob

    Report
  • I623 - Spécialiste du support technique

    Fed IT Oka, QC

    ...desk) pour enregistrer, suivre et clôturer les incidents et demandes des utilisateurs de manière rigoureuse. Créer et maintenir un référentiel documentaire...
    7 days ago in Kitjob

    Report
  • Spécialiste du support technique [O520]

    Fed IT Oka, QC

    ...desk) pour enregistrer, suivre et clôturer les incidents et demandes des utilisateurs de manière rigoureuse. Créer et maintenir un référentiel documentaire...
    6 days ago in Kitjob

    Report
  • (X610) | Spécialiste du support technique

    Fed IT Oka, QC  +1 Location

    ...desk) pour enregistrer, suivre et clôturer les incidents et demandes des utilisateurs de manière rigoureuse. Créer et maintenir un référentiel documentaire...
    6 days ago in Kitjob

    Report

Receive alerts for this search