15 office manager job offers in Magog, QC

1-15 of 15 jobs

Sort by
Profession
  • Case Manager  10
  • Executive Assistant  2
  • Financial Manager  1
  • Manager  1
  • Team Manager  1
Distance
company
  • metro  1
  • td  1
Contract Type
  • Contract
  • Freelance
  • Internship
  • Per Diem
  • Permanent
  • Temporary  1
  • To be determined
  • Volunteer
Working hours
  • Full-time
  • Part-time
Experience
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salary
to
Publication date
  • Today  0
  • Within the last 7 days  12
  • Gestionnaire SSE(HSE Manager)

    Magog, QC

    HSE Manager At Nouryon, our global team of Changemakers takes positive action every day to reach higher collectively and individually. We create innovative...
    30+ days ago in Jobleads

    Report
  • Technical Team Manager | O085

    Kezber Magog, QC

    ...(Office 365, Microsoft 365, Azure). Excellent problem-solving and analytical skills. Ability to handle pressure in complex situations. What We Offer Our...
    8 days ago in Kitjob

    Report
  • Manager, Personal Financial Services - Futures...

    TD Magog, QC  +3 locations

    ...office space in which the personal banker occupies Support the frontline with transactions, as necessary May act as a point of escalation and support for...
    2 days ago in Kitjob

    Report
  • [Y073] Executive Assistant - Temporary Role

    Michelin Oy Magog, QC

    Job Description The selected candidate will assist the Industrial Manager of the Beyond Road business line in executing their activities. The successful...
    2 days ago in Kitjob

    Report
  • Senior IT Professional (QN089)

    Kezber Magog, QC

    ...(Office 365, Microsoft 365, Azure). Benefits At Kezber, we offer a comprehensive benefits package that includes: Ongoing training and development...
    8 days ago in Kitjob

    Report
  • (PV487) | Juriste d'appui

    Groupe Montpetit Magog, QC

    ...pour répondre aux besoins des clients et de contribuer à la croissance de notre entreprise. Compétences requises. Maîtrise de la suite Microsoft Office...
    3 days ago in Kitjob

    Report
  • [F913] | Executive Assistant

    Michelin Magog, QC

    ...you will have the opportunity to work in a highly innovative company with a stimulating role. Key responsibilities: Manage the agenda of the Industrial Manager...
    6 days ago in Kitjob

    Report
  • Responsable administratif juridique (AAD237)

    Groupe Montpetit Magog, QC

    ...la fermeture de dossiers, ainsi que de la préparation et de la rédaction de documents juridiques. Compétences requises. Maîtrise de la suite Microsoft Office...
    3 days ago in Kitjob

    Report
  • W807 - Conseillère en gestion opérationnelle

    Groupe Lapalme Magog, QC

    ...Office, logiciels de gestion); Excellentes compétences organisationnelles et souci du détail; Capacité à gérer plusieurs tâches simultanément et à respecter...
    2 days ago in Kitjob

    Report
  • [MG-647] Adjoint. E, Exé

    Michelin Magog, QC

    ...est un atout; Expérience démontrée en tant qu'adjoint. E exécuti. Ve; Connaissance des systèmes et des procédures de gestion de bureau; Maîtrise de MS Office...
    7 days ago in Kitjob

    Report
  • Adjoint /adjointe juridique (VD-962)

    Groupe Montpetit Magog, QC

    ...Office. Excellente connaissance du français écrit et parlé. Bonne connaissance de l'anglais parlé et écrit, serait un atout. Posséder un (1) an d'expérience...
    2 days ago in Kitjob

    Report
  • DHN754 | Adjoint Administratif

    Administration data Magog, QC

    ...dans l'utilisation d'un CRM: un atout. Bonne maîtrise des environnements technologiques, collaboratifs et des logiciels d'usage courant (Suite Office)...
    2 days ago in Kitjob

    Report
  • Acheteur [NH448]

    Firme Brouillette Magog, QC

    ...Office principalement): indispensable; Connaissance d'un système MRP ou ERP: un atout. Rémunération et avantages. Nous proposons un emploi temps plein...
    2 days ago in Kitjob

    Report
  • Gestionnaire de Rayon Métro Plouffe - (W-198)

    Metro Magog, QC

    ...Office ou SAP serait un atout. Avantages Mettre au premier plan la satisfaction de nos clients, construire des partenariats solides avec nos fournisseurs et...
    2 days ago in Kitjob

    Report
  • Conseiller(ère) en Santé Sécurité et Ressources Humaines | F

    Arjo Italia Magog, QC

    ...partager les bonnes pratiques en SST (écrit et parlé) (atout); Maîtrise de la suite Office; Capacité à travailler dans un domaine où la qualité et le respect
    2 days ago in Kitjob

    Report

Receive alerts for this search