14 office manager job offers in Anjou, QC

1-14 of 14 jobs

Sort by
Location
Profession
  • Advertising Manager  6
  • Construction Estimator  2
  • Administration Manager  1
  • General Manager  1
  • Property Manager  1
  • Purchasing Manager  1
  • Sales Account Manager  1
  • Technician  1
Distance
company
  • waste management  3
  • guay  2
Contract Type
  • Contract
  • Freelance
  • Internship
  • Per Diem
  • Permanent  3
  • Temporary
  • To be determined
  • Volunteer
Working hours
  • Full-time  1
  • Part-time
Experience
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salary
to
Publication date
  • Today  4
  • Within the last 7 days  10
  • Senior Estimator – Multi-Residential Construction

    Agence Carrières Anjou, QC  +2 locations

    ...AutoCAD & Revit, Autodesk Build, Procore, MS Project, and estimation software. Functional spoken English and excellent French. Proficient in MS Office Suite.
    2 days ago in Talent.com

    Report
  • Commis à la balance

    waste management Anjou, QC  +2 locations

    ...Office) Excellente communication en français Capacité à travailler de façon autonome Expérience administrative / de bureau est un atout V. Environnement de...
    2 days ago in Talent.com

    Report
  • Coordonnateur(trice) aux Pièces

    new Confidentiel Anjou, QC  +2 locations

    ...Office (Excel). Facilité d'apprentissage. Sens de l'organisation et de l'observation. Capable de prendre des initiatives. Rapidité d'exécution. Capable de...
    1 day ago in whatjobs

    Report
  • Senior Estimator – Multi-Residential Construction

    Confidential Anjou, QC

    ...Build, Procore, MS Project, and estimation software. Functional spoken English and excellent French. Proficient in MS Office Suite. Excellent knowledge of
    4 days ago in whatjobs

    Report
  • Security Technician - CCQ - QC

    Chubb Fire and Security Anjou, QC

    ...office environmentLearn more about the position: Strong Data Entry/Input-Integration Skills o Previous Call Center and Customer Service Experience...
    3 days ago in whatjobs

    Report
  • Acheteur

    Guay Montreal, Anjou, QC

    ...Office (Outlook, Word, Excel); Bonne connaissance de l’anglais, tant à l’oral qu’à l’écrit (atout). Ce qui t’attend chez GUAY: Horaire du lundi au vendredi...
    6 days ago in Jobillico

    Report
  • Planificateur d'entretien

    Guay Montreal, Anjou, QC

    ...Office (Word, Excel, Outlook); Bonne maîtrise du français et de l’anglais tant à l’oral qu’à l’écrit (un atout). Pourquoi te joindre à notre équipe: Horaire...
    6 days ago in Jobillico

    Report
  • Commis à la balance

    Anjou, QC

    ...Office) Excellente communication en français Capacité à travailler de façon autonome Expérience administrative / de bureau est un atout V. Environnement de...
    11 days ago in jobs4jobs.com

    Report
  • Coordonnateur(trice) aux Pièces

    Confidential Montreal, Anjou, QC

    ...Office (Excel). Facilité d'apprentissage. Sens de l'organisation et de l'observation. Capable de prendre des initiatives. Rapidité d'exécution. Capable de...
    9 days ago in Jobillico

    Report
  • Représentant(e) des ventes internes (bilingue) - Inside Sale

    waste management Montreal, Anjou, QC

    ...Required Proficient in MS Office Suite and a CRM Devising Sales Approaches and Solutions Expanding and Advancing Opportunities Communicate with Impact
    29 days ago in Jobillico

    Report
  • Commis à la balance

    waste management Montréal, Anjou, QC

    ...Office) Excellente communication en français Capacité à travailler de façon autonome Expérience administrative / de bureau est un atout V. Environnement de...
    20 days ago in Jobillico

    Report
  • (S-762) - Back of House Manager

    new JD Sports / Livestock / Size? Anjou, QC

    ...to the market. Our commitment to showcasing brands in a premium environment and stores remain a key part of the JD strategy. THE ROLE As Back of House Manager...
    1 day ago in Kitjob

    Report
  • Commis à la facturation | NX-043

    new Confort Expert Anjou, QC

    ...tâches à la fois; Bonne rapidité d'exécution; Être minutieux; Être à l'aise au téléphone. Facilité avec les logiciels informatiques, dont la suite Office.
    1 day ago in Kitjob

    Report
  • Commis à la facturation | [RAS381]

    new Confort Expert Anjou, QC

    ...tâches à la fois; Bonne rapidité d'exécution; Être minutieux; Être à l'aise au téléphone. Facilité avec les logiciels informatiques, dont la suite Office.
    1 day ago in Kitjob

    Report

Receive alerts for this search