Hotel management job offers in sherbrooke, qc

1-3 of 3 jobs

Sort by
City
  • Sherbrooke  3
Province
  • Quebec  3
Profession
  • Administrative Assistant  1
  • Hospitality  1
Distance
Contract Type
  • Contract
  • Freelance
  • Internship
  • Per Diem
  • Permanent
  • Temporary
  • To be determined
  • Volunteer
Working hours
  • Full-time
  • Part-time
Experience
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salary
to
Publication date
  • Today  0
  • Within the last 7 days  2
  • Responsable de Réception en Hôtel 4* (H/F) en alternance

    Sherbrooke, QC

    Responsable de Réception en Hôtel 4*. (h/f) en alternance Pour notre entreprise partenaire, nous recherchons un(e) Responsable de Réception en Hôtel 4*...
    7 days ago in Jobleads

    Report
  • Second de cuisine F/H

    Sherbrooke, QC

    ...management d'équipe et la gestion administrative. Vous avez une expérience de 2 ans minimum au poste de second de cuisine au sein d’un restaurant haut de...
    5 days ago in Jobleads

    Report
  • Administrative assistant - (KZE-455)

    Fed Finance Sherbrooke, QC

    ...This is a position in Granby with 1 day of teleworking after training. Supplier invoices. Support data accounting for billing. Support credit card management...
    7 days ago in Kitjob

    Report

Receive alerts for this search