6 finance administrative job offers in Sherbrooke, QC

1-6 of 6 jobs

Sort by
Distance
Contract Type
  • Contract
  • Freelance
  • Internship
  • Per Diem
  • Permanent
  • Temporary
  • To be determined
  • Volunteer
Working hours
  • Full-time
  • Part-time
Experience
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salary
to
Publication date
  • Today  0
  • Within the last 7 days  2
  • Coordonnateur CPA, Capital Humain

    Sherbrooke, QC

    ...administrative, de préférence dans un cabinet de services professionnels. Très bonne maîtrise de la suite Microsoft Office. Excellentes compétences
    3 days ago in Jobleads

    Report
  • Senior Functional Business Analyst, Payroll

    Sherbrooke, QC

    ...environment and of its HR policies and procedures for both administrative and academic staff is an asset. Ability to understand process owner needs and
    29 days ago in Jobleads

    Report
  • A/r clerk i

    Sherbrooke, QC  +1 Location

    ...dynamic and friendly environment that encourages personal and professional development? We would love to meet you! As an A/R Clerk I in the Finance...
    30+ days ago in Jobleads

    Report
  • Technicien administratif

    Sherbrooke, QC

    ...des données et générer des rapports dans les systèmes comptables conformément aux procédures établies. Avez-vous ce profil-LÀ? DEC en technique administrative...
    30+ days ago in Jobleads

    Report
  • Directrice ou directeur de section des collections au Servic

    Sherbrooke, QC

    ...2021 No 04944 Période d’affichage: du 21 septembre au 12 octobre 2021, 17 h TYPE D’EMPLOI: Cadres LIEU: Campus principal STATUT: Régulier UNITÉ ADMINISTRATIVE...
    30+ days ago in Jobleads

    Report
  • F13 Spécialiste en Fiscalité et en Finance

    beBee Careers Sherbrooke, QC

    ...finance jumelée à 3 années d'expérience pertinente; Bonne connaissance des principes comptables; Connaissance de base des principes fiscaux; Nous...
    3 days ago in Kitjob

    Report

Receive alerts for this search