130 administration manager job offers in Sherbrooke, QC

1-25 of 130 jobs

Sort by
Location
Distance
company
  • brp  7
  • winnipeg regional health authority  5
  • groupe rdl  4
  • ardene  2
  • cgi  2
  • cégep de sherbrooke  2
  • alberta health services  1
  • bmo financial group  1
  • canadian national railway  1
  • national bank  1
Contract Type
  • Contract  1
  • Freelance
  • Internship  1
  • Per Diem
  • Permanent  2
  • Temporary  1
  • To be determined
  • Volunteer
Working hours
  • Full-time  2
  • Part-time
Experience
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Salary
to
Publication date
  • Today  49
  • Within the last 7 days  111
  • Junior assistant manager

    Sherbrooke, QC  +14 locations

    ...manager in achieving sales goals, maintaining our company standards and motivating your team to excel. Train your team members to provide strong customer...
    7 days ago in Jobleads

    Report
  • Assistant Manager - Lebeau

    Sherbrooke, QC  +1 Location

    Automotive glass technology is helping transform how we experience the road. At Belron Canada, the home office of Speedy Glass, Lebeau vitres d’auto, and Vanfax
    4 days ago in Jobleads

    Report
  • Infrastructure Operations Coordinator

    new Confidential Sherbrooke, QC  +3 locations

    ...administration and system infrastructure. Bilingual in French and English. High-level analytical and problem-solving skills. Excellent communication and...
    19 h 32 minutes ago in whatjobs

    Report
  • Infrastructure Operations Coordinator

    BRP Sherbrooke, QC

    ...administration and system infrastructure. Bilingual in French and English. High-level analytical and problem-solving skills. Excellent communication and...
    3 days ago in Talent.com

    Report
  • Coordonnateur qualité

    Dauphinais Estrie, Sherbrooke, QC

    Entreprise québécoise bien établie dans le domaine des comptoirs réfrigérés commerciaux, Dauphinais est en pleine expansion. Nous construisons actuellement une
    4 days ago in Jobillico

    Report
  • Technicien(ne) en organisation scolaire

    Centre de services scolaire de la Région-de-Sherbrooke Estrie, Sherbrooke, QC

    Le Centre de services scolaires de la Région-de-Sherbrooke est à la recherche d'un(e) technicien(ne) en organisation scolaire pour un remplacement à temps plein
    Gross/year: $76,065
    2 days ago in Jobillico

    Report
  • Conseillère ou conseiller en gestion - service à la communau

    Sherbrooke, QC

    ...administration. Nous vous encourageons à postuler même si vous ne possédez pas toutes les qualifications et exigences requises. Dans le contexte de pénurie...
    5 days ago in Jobleads

    Report
  • Agent - Service à la clientèle / analyste

    Confidential Sherbrooke, QC

    ...administration (Facultatif si tu as 3 ans et plus d’expérience en service client) Une expérience pertinente de 1 an dans le service client Une aisance...
    3 days ago in whatjobs

    Report
  • Production Planning Analyst

    new BRP Sherbrooke, QC

    ...administration, operation management or any other relevant fields. 3 to 5 years of related experience in a sizable manufacturing organization. A process...
    19 h 34 minutes ago in whatjobs

    Report
  • Dealer Connectivity Analyst

    Confidential Sherbrooke, QC

    ...the solution (solutions architect, data analyst, developer, and cybersecurity) while being involved in discussions with users led by the product manager...
    2 days ago in whatjobs

    Report
  • English Language Data Annotator (Remote) - Entry Level

    Sherbrooke, QC  +2 locations

    ...Indexes (KPIs) as defined by management/supervisor Complete all other tasks that are deemed appropriate for the role and assigned by the manager/supervisor...
    4 days ago in Jobleads

    Report
  • Conseiller à la recherche

    new Université de Sherbrooke Sherbrooke, QC

    ...Travailler en équipe avec le personnel des différents secteurs d'activités du SARIC, des facultés et des autres services afin de favoriser une administration...
    1 day ago in Talent.com

    Report
  • Project Coordinator

    Sherbrooke, QC

    ...training and guidance Manage communication of project plans, risks, issues, and progress through meetings, reports, and correspondence Assist Project Manager...
    5 days ago in Jobleads

    Report
  • Comptable agréé CA

    Groupe RDL Sherbrooke, QC

    ...administration des affaires ou en comptabilité; Détenir son titre professionnel CPA; Avoir entre 6 et 8 ans d’expérience en cabinet, dont 2 ans à titre de...
    7 days ago in whatjobs

    Report
  • Technicien à la paie

    new Confidential Sherbrooke, QC

    ...administration ou une technique de comptabilité et de gestion; Un minimum de trois (3) ans d’expérience dans un poste similaire; Expérience pertinente dans...
    22 h 20 minutes ago in whatjobs

    Report
  • Superviseur(e) à la paie

    Groupe TYT Sherbrooke, QC

    ...administration, en comptabilité ou tout autre domaine pertinent; Expérience de 5 ans minimum en préparation de paie; Posséder de l’expérience dans d’autres...
    2 days ago in Talent.com

    Report
  • Technicien·ne à la paie

    new Soucy Sherbrooke, QC

    ...administration ou en technique de comptabilité et de gestion 5 ans d’expériences pertinentes dans un poste similaire Expérience pertinente dans un milieu de...
    1 day ago in whatjobs

    Report
  • Superviseur(e) à la paie

    new Groupe TYT Sherbrooke, QC  +93 locations

    ...administration, en comptabilité ou tout autre domaine pertinent; Expérience de 5 ans minimum en préparation de paie; Posséder de l’expérience dans d’autres...
    19 h 34 minutes ago in whatjobs

    Report
  • Assistant manager

    Sherbrooke, QC

    ...manager and come up with innovative solutions to improve them; Schedule employees based on performance to manage payroll in a cost-effective way...
    30+ days ago in Jobleads

    Report
  • Comptable agréé CA

    new Groupe RDL Sherbrooke, QC

    ...administration des affaires ou en comptabilité; Détenir son titre professionnel CPA; Maîtriser les normes comptables et les normes de certification...
    1 day ago in whatjobs

    Report
  • Assistant Manager

    Sherbrooke, QC

    ...controls. Assumes responsibility for operations of the store. Assumes responsibility for all operations of the store in the absence of the Store Manager...
    30+ days ago in Jobleads

    Report
  • Assistant Manager, Housekeeping and Maintenance

    COGIR Immobilier Estrie, Sherbrooke, QC

    ...making a real difference every day. POSITION DESCRIPTION: The Villa de l'Estrie residence, located in Sherbrooke, is currently seeking an Assistant Manager...
    11 days ago in Jobillico

    Report
  • Cloud Engineering Manager

    Sherbrooke, QC

    ...administration, Ubuntu/Debian a plus Strong communication and cooperation skills Experience with agile software development methodologies Experience working...
    8 days ago in Jobleads

    Report
  • Engineering Manager - Managed Services

    Sherbrooke, QC

    ...administration, Ubuntu/Debian a plus Strong communication and cooperation skills Experience with agile software development methodologies Experience working...
    18 days ago in Jobleads

    Report
  • Property Manager (For a Group of Gas Stations)

    Sherbrooke, QC

    Property Manager (For a Group of Gas Stations) Job Profile Location: Province of Quebec Department: Technical services Reports to: Director of Operations...
    30+ days ago in Jobleads

    Report

1 2 3 4 5 Next »

130 administration manager job offers in Sherbrooke, QC

Receive alerts for this search